sâmbătă, 30 martie 2013

Clipa de fericire

Sunt atat de usoara incat m-am ridicat in aer,
eliberata de povara greselii,
pentru ca am fost iertata.
Nu merit inca iertarea, dar ma bucur nespus de atingerea ei.

Am gresit din nesiguranta,
stiu ca nu trebuia sa o fac,
am sperat sa pot uita.
Orgoliul mi-a dictat sa sterg tot,
dar sufletul meu s-a razvratit,
mai puternic decat alta data,
sigur de importanta sentimentelor mele.

Acum plutesc asemeni unui bebelus,
incantat de lumea pe care o descopera,
tot mai colorata, tot mai plina de simboluri,
cu fiecare ora, cu fiecare zi.
Desi nu pot sa ma ridic, vreau in picioare,
desi nu stiu inca vorbi, ganguresc nonstop,
chiar daca nu stiu sa cer, pot sa plang,
chiar daca nu stiu multumi, pot sa rad,
pot face orice pentru ca sunt un mic escroc sentimental.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu