joi, 4 aprilie 2013

Lumi paralele

Mereu am trait in lumi paralele,
la cresa deprimanta, acasa venind doar in vizita, duminica,
la gradinita vesela, de unde plecam, pentru a dormi, seara,
la scoala aglomerata cu ore intensive si pauze scurte,
alternand cu linistea orei de lectura, dimineata.
In liceu, intre lumile mele s-a cascat o prapastie,
greu de observat dar in care puteam aluneca fara voie,
pentru ca nu mai era doar o diferenta de atmosfera, fizica,
erau deja mentalitati diferite, sociale, politice, economice, filosofice.

In studentie, lumile paralele se schimbau mult mai des,
intelesul cuvintelor nu mai era acelasi de la o ora la alta,
a invata sau a sti pareau cuvinte importante, dar,
ele ascundeau discret pe a avea... bani sau relatii.

Am trecut brusc din lumea elevului in lumea profesorului,
am fost patron si angajat, maturator si contabil, vanzator si merceolog,
in acelasi timp si cu acelasi entuziasm.
Am fost mama fara a-mi dori sa fiu sotie,
la inceput prea aproape, apoi prea departe de fiul meu.
De aceea, cand nu-mi place o lume, ma imaginez in alta, cea favorita,
astfel pot zambi oricui, la orice ora, fara a trebui sa mint.

E un autism controlat care imi ofera protectie si echilibru.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu